·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·

·˙·ღ٠●*حریـــم •☆• نستــرن*●ღ•·˙·
این صفحه ها را با رنگ دل خط خطی می کنم...
نويسنده و مدیر
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
پیـوندهــای حـریــم مــن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ·˙·ღ٠●*نسیــم *•☆•* نستــرن*●ღ•·





 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

___________   ____________   ____________ 

خدا را شکر که در پایان روز از خستگی از پا می افتم.این یعنی توان سخت کار کردن را دارم.  

I am thankful for weariness and aching muscles at the end of the day, because it means I have been capable of working hard 

____________   ____________   ____________ 

خدا را شکر که باید زمین را بشویم و پنجره ها را تمیز کنم.این یعنی من خانه ای دارم.  

I am thankful for a floor that needs mopping and windows that need cleaning, because it means I have a home

____________   ____________   ____________  

خدا را شکر که در جائی دور جای پارک پیدا کردم.این یعنی هم توان راه رفتن دارم و هم اتومبیلی برای سوار شدن.  

I am thankful for the parking spot I find at the far end of the parking lot, because it means I am capable of walking and that I have been blessed with transportation 

____________   ____________   ____________ 

خدا را شکر که لباسهایم کمی برایم تنگ شده اند. این یعنی غذای کافی برای خوردن دارم.  

I am thankful for the clothes that a fit a little too snag, because it means I have enough to eat 

  ____________   ____________   ____________

خدا را شکر که گاهی اوقات بیمار می شوم. این یعنی بیاد آورم که اغلب اوقات سالم هستم.  

I am thankful for being sick once in a while, because it reminds me that I am healthy most of the time

____________   ____________   ____________ 

  خدا را شکر که مالیات می پردازم این یعنی شغل و در آمدی دارم و بیکار نیستم. 

I am thankful for the taxes that I pay, because it means that I am employed. 

 

____________   ____________   ____________ 

خدا را شکر که خرید هدایای سال نو جیبم را خالی می کند. این یعنی عزیزانی دارم که می توانم برایشان هدیه بخرم.  

  I am thankful for the becoming broke on shopping for new year , because it means I have beloved ones to buy gifts for them

____________   ____________   ____________


نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت13:26---5 آذر 1391
جمله ي زيبايي بود

دریا
ساعت11:04---5 آذر 1391
یه وقتایی



یه کسایی



رو تو زندگیمون راه میدیم



که مامان باباهاشون تو خونه به زور راشون میدادن


زری
ساعت10:41---4 آذر 1391
یک روز یه نفر رفته بود خیابون ومغازه های کفش فروشی رو با حسرت نگاه میکرد که ای خدا چرا پول ندارم کفش بخرم.
همون روزیه نفر دیگه رو دید که اصلا پا نداشت که براش کفش بخره.


lev
ساعت23:40---3 آذر 1391
ز مردم دل بکن یاد خدا کن
خدا را وقت تنهایی صدا کن
در آن حالت که اشکت میچکد گرم
غنیمت دان ما را هم دعا کن.


jigily
ساعت19:20---3 آذر 1391
بیا پیشم عزیزم من لینکیدمت تو هم بلینکم

پرنسس
ساعت14:02---3 آذر 1391
چقدر ناشکریم...

SHAHIN
ساعت9:33---3 آذر 1391
زندگی یعنی:
ایمان به حکمت مبهم پشت رویدادها،
زندگی یعنی:
شکرگزاری حتی برای مشکلات ناخوانده،
زندگی یعنی:
ایمان به خیرپنهان درتک تک اتفاقات جهان،
زندگی یعنی:
به بادسپردن همه ترسهادرسایه همراهی مهربان حضورخدا.
};-
};-};-
};-};-};-


roz meshki
ساعت22:39---2 آذر 1391


سالي
ساعت22:27---2 آذر 1391
********************

مرد : قسم می خوری که منو به خاطر پولهام دوست نداری؟ زن : هزار تومن بده تا قسم بخورم!


سالي
ساعت21:48---2 آذر 1391
يه جا آدم خنده اش ميگيله پاسخ: آره وقتی بیادت میاد که چقدر داشته هات واست عادی شده تا اونحا که برای سپاس گذاری بیادشون نمیاری خندت هم می گیرهه!!!

هانیه
ساعت20:48---2 آذر 1391
سلام عزیزم
یه سر بیا گلم


هما
ساعت8:19---2 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 2 آذر 1391برچسب:سپاس, شکر, قدرشناسی, ] [ 7:47 ] [ نستــرن ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره : حریـــم•☆•نستــرن

من . نسترن . در ابتدای این راه های دراز . مانده ام . همرنگ سایه ها و تنهایی . شده ام . اما برای تو می نویسم . خودم را همین طور که هستم دوست دارم .
 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 183487
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 686
تعداد آنلاین : 1

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ